Belegging · Ontwikkeling · Realisatie · Beheer

Deze website is ook beschikbaar in deze andere talen

Willek. proj.

Cuserpark Amsterdam

Kantoorruimte, Parkeren
Te huur: ca. 370m² en ca. 470m²

Tekst

Nieuwsberichten

Maarsen Groep en Zadelhoff Beheer contracteren Atriensis in Amstelveen

13-11-2017

Internationaal vastgoedadviseur Cushman & Wakefield heeft Maarsen Groep en Zadelhoff geadviseerd bij de verhuur van circa 520 m² kantoorruimte op de eerste verdieping van het kantoorgebouw aan de Stroombaan 4 in Amstelveen.

Het kantoor heeft een uitstekende ligging bij uitvalswegen en is tevens goed bereikbaar met openbaar vervoer. De entree en de receptie van het gebouw zijn recent gerenoveerd. Momenteel is er nog circa 1.800 m² beschikbaar in het gebouw in units vanaf 200 m² op de begane grond en de eerste- en tweede verdieping.

Atriensis ondersteunt woningcorporaties bij vraagstukken op het gebied van energie en duurzaamheid.

Maarsen Groep richt zich op het toevoegen van waarde aan onroerende zaken, door (her)ontwikkeling en een actieve relatie met huurders voor de eigen portefeuille en voor derden.

Zadelhoff voert de directie over een vastgoedexploitatie- en ontwikkelingsonderneming die ruim 40 jaar bestaat. De exploitatieportefeuille is vrij stabiel en bevat circa 40 middelgrote kantoorgebouwen en bedrijfsruimten op goede locaties, voornamelijk in West-Nederland.