Belegging · Ontwikkeling · Realisatie · Beheer

Deze website is ook beschikbaar in deze andere talen




Willek. proj.

Postjesweg Amsterdam

Kantoorruimte 
Te huur: 1250m². Te huur vanaf ca. 115m²



Tekst

Huurdersinformatie

Huurders kantoren
Maarsen Groep hecht aan een langjarige, constructieve relatie met haar huurders. Wij zijn plat georganiseerd en voelen ons nergens te groot voor. U kunt van ons dus een voortvarende aanpak verwachten als u een serviceverzoek heeft, maar ook als u op zoek bent naar een bepaalde flexibiliteit die u in staat stelt uw huisvesting nog beter te benutten.

Serviceverzoeken kunt u telefonisch melden bij onze servicemedewerker of middels het invullen van het formulier (serviceverzoek) via onderstaande contactgegevens.
U wordt vriendelijk verzocht het formulier zo volledig mogelijk in te vullen, ten einde u optimaal te kunnen bedienen.
Bij calamiteiten verzoeken wij u, ons te allen tijde te bellen op het telefoonnummer.

Maarsen Groep
Postbus 87030
1080 JA Amsterdam
020 - 54 07 443 (Servicedesk)
service@maarsengroep.nl

Huurders woningen
Passend en zorgeloos thuis voor elke huurder
Maarsen Groep heeft het beheer van haar woningportefeuille uitbesteed aan MVGM Wonen, daarmee biedt de Maarsen Groep samen met MVGM Wonen voor elke huurder een passend en zorgeloos thuis!

MVGM als aanspreekpunt voor huurders
MVGM Wonen is het directe aanspreekpunt voor woninghuurders. MVGM beheert en verhuurd 80.000 huurwoningen, meer dan 3 miljoen vierkante meters commercieel onroerend goed, meer dan 3.000 VvE’s met 50.000 appartementen en tal van andere projecten. Met 700 medewerkers en 20 kantoren is MVGM landelijk actief. MVGM werkt onder meer in opdracht van woningcorporaties, particuliere en institutionele beleggers zoals verzekeringsmaatschappijen en pensioenfondsen. Kijk voor meer algemene informatie over MVGM op www.mvgm.nl, kijk voor woningverhuur op www.ikwilhuren.nu.

Bekijk veelgestelde vragen via mijnhuurwoning.mvgm.nl
MVGM beheert de woningen van Maarsen Groep met de grootste zorg en we hopen dat u als huurder mede daardoor ten volle geniet van uw huis. Heeft u vragen over uw huurwoning of wilt u een melding maken van een storing of een reparatie aanvragen? Dit kan via het huurdersportaal van MVGM Wonen. Bekijk de veelgestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Het Klant Contact Centrum van MVGM Wonen is 24 uur per dag, 7 dagen per week telefonisch bereikbaar. Binnen kantoortijden staan de medewerkers van het Klant Contact Centrum u graag te woord bij vragen of (technische) storingen. Buiten kantoortijden kan u ook bellen voor spoedeisende meldingen. Spoedmeldingen zijn reparaties die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend. Denkt u hierbij aan een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek of een verstopte hoofdriolering in een appartementencomplex of flat, een ernstige daklekkage of een liftstoring.

We zijn u graag van dienst!

MVGM Wonen
Postbus 17106
1001 JC Amsterdam

Storingen en reparatieverzoeken:
kcc.wonen@mvgm.nl
088-432 4100

Algemene vragen:
020-521 7230